Ondernemers van het Jaar 2017 te gast in Ondernemerscafé

Op 10 november aanstaande adopteren Theo Koopmans en Margo Degen van Koopmans Installatietechniek het Ondernemerscafé in De Zaak in Beuningen. Theo en Margo nemen je mee in hun hectische maar succesvolle jaar waarin het bedrijf volop draait, ondertussen een ingrijpende verbouwing plaatsvindt en de ondernemers genomineerd worden voor de titel Ondernemer van het Jaar.

Wie zijn Theo en Margo en wat doet deze titel met hen en hun bedrijf? Kom het te weten op vrijdag 10 november tussen 17.30 en 19.30 uur in De Zaak in Beuningen. Iedere ondernemer in de regio kan lid worden van het Ondernemerscafé; wil je een keer sfeerproeven, kom dan op 10 november aanstaande naar café De Zaak en meld je bij de gastvrouw.

Vrijdagmiddagborrel voor ondernemers
Het Ondernemerscafé Beuningen verbindt ondernemers in de regio op laagdrempelige wijze tijdens een maandelijkse vrijdagmiddagborrel. Het OCB is alleen toegankelijk voor leden maar iedere ondernemer in de regio kan lid worden en de bijeenkomsten op iedere tweede vrijdag van de maand – van september tot en met juni – in café De Zaak bijwonen. Voor meer informatie over lidmaatschap of het adopteren van een avond, ga naar www.ondernemerscafébeuningen.nl.